Az én kalandom egy szép augusztusi napon kezdődött, mikor anyukám a világra "tojt". Biztosan fájt neki, ezért elnézést is kérek tőle . Na de a lényeg: Anyukám világra hozott, és nagyon örülök, hogy Ő lett az anyucim, mert nem ver rendszeresen, ad enni..Csak vicceltem :) Szóval nagyon kíváncsi volt, mikor megtudta, hogy elkezdek egy blogot..és kérdezgetett, hogy mit fogok kiírni első kalandomnak. Hát anya meglepiii!! :)

Életem első repülőútja után érkeztünk meg Törökországba! Nem is tudom elmondani, mennyire élveztem én, a tesóm, és gondolom anya, te is :) Egy hétig ki se szálltunk a vízből, tömtük a finom kajákat, meg etettük a kis nyuszikat. Igen a nyuszik! A szomszédban bukkantunk rájuk, és csempésztünk nekik sok-sok hamit :) Hát ez az én első kalandom!

Szeretlek ANYA :) !!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaland-a-elet.blog.hu/api/trackback/id/tr324064903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása